Usaha II

USAHA

U - Unta selalu berusaha
S - Suka hati kita-orang lah nak buat apa
A - Apa kau kisah ? Lantak kita-oranglah
H - Hai hello ! Unta-unta ni budak baik tahu :-*
A - Assalamualaikum dan salam sejahtera . Meh sini saya nak bercerita

2 tahun kami [ Unta-unta ] bersama . Sweet tak sweet bukan hal orang lain . Hee :)

Penglipur lara - Punya karakter tersendiri . Hee aku kan misteri .
Okay aku nak list pasal puteri class Usaha sesi 2010/2011

Anisah - Budak paling kecil . Suaranya . Amboi . Sakit telinga aku .
Nyna Bahrul - Budak yang paling addict dengan korea . Busy dengan cinta terlarang dia . Hehehe ;)
Mastura - Ni pun sepesen je dengan Nyna Bahrul . Susah hati aku bila tengok dia tengah tengok Soya . Hahaha ;)
Aisyah - Okay dia ni pelik . Every month ayah dia mesti datang ambil dia bawa balik . Darurat ni .
Zuliana - Amboi budak paling gatal . Cepat mesra dengan orang .
Arinah - Kak Long garang tapi pandai . Serius .
Farah - Budak pandai . Aku cukup tak gemar kalau dia dapat result yang lagi bagus daripada aku . Rasa macam nak bunuh-2 je .
Pyqaa - Aku suka dia sebab dia meriah . Sayang kau :-*
Nadra - Kuat menangis . Comel-2 jea . Manja gituuu ;)
Phang - Gatal betul minah ni . Tapi dia smart :)
Tracy Koh - Lawo dia ni . Mamat melayu pun boleh terpikat . Pftttt
Peh Ying - I wish you happy with your Galen
Meng Yee - Semua ilmu ada dalam kepala . Sangat smart
Alyah - Budak pandai ni . Boleh jadi ibu yang baik satu hari nanti :)
Zubaidah - Zack pandai masak . Pfttttt

-----

Penglipur lara nak cerita pasal jejaka pula . Hehehe ;)

Panglima paling meletup - Amir ketua dia . Zulhafiz blurr * Good luck PLKN Sarawak . Fadz hero si gadis-2 tu hoi . Nazrin alalala hahaha . Aqil Rosli gila , comelnya dia dengan Nadra .
Yunus - Miang boy in our class . Nice to befriend with him . Thanks :)
Sabari - Alahai wanginya diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)
Syafiq Ghazali - Master math& addmath . Dia ni tak pernah sakit kepala ke ? Pandai sangat dia ni .
Suntar - The only one indian boy in our class . Dia pun budak pandai .
Victor Loi - Kalau Suntar indian boy Victor chinese boy lee . Nice to befriend with him . Dia budak pandai :)
Zamri - Pororo . Senyumlah sikit . Baru ngam . Jaga diri okay :)
Firdaus - Jadi keras sikit . Baru macho . Dia baik :)
Syazwan Adnan - Hero si gadis-2 ni . Macho lah tewww ?
Hasmadi - Dia ni kalau dalam kelas kuat gila tidur . Cer try time dating . Amboi segar bugar je mata .

-----

4Usaha/5Usaha tetap dalam ingatan . Aku sayang kau-orang semua .

Oh hai semua budak Usaha
Dulu kita 31 sekarang 30 sahaja
5 Usaha sedar tak kita masih bersama ?
Tetap usaha dan tetap berusaha walaupun adakala bersukaria
Sering kita didengarkan usaha mirip Unta
Unta pada mereka yang tiada gunanya
Buktikan kita bukan unta
Walhal kita boleh berjaya
Asalkan ada usaha
Puteranya ada 14 ku kira
Puteri ada 16 ku jangka
Kita tetap bersama
Dulu, semangat berpuak-puak kita tebal
Tapi kini kita bersama
Insyaallah akan tetap bersama
Laungkan semangat kemerdekaan
Kita dah merdeka kita bebas
Bebas daripada segala-galanya
Selamat maju jaya
Ikhlas daripada aku Wan Noratikah Nadia
WL007A054