Update - 9 March 2012

Oh hi Assalamualaikum . Lama aku tak sentuh benda alah ni , alahai rindunya . Kehidupan harian aku yang aku jalani kat IPB makin baik cuma ada yang tidak baik bila ada insiden ketidak kepuasan hati . Alah biasalah lettew kan . Err , guys aku balik rumah aku dah rindu asrama tahu . Bila aku balik rumah aku rindu emak abah and adik-2 aku . Brbb .

Cakap pasal result SPM , 22 March 2012 akan keluarkan . SO sama-2 lah kita berdoa supaya dapat keputusan yang macam kita nak selama ni , InsyaAllah .

Cakap pasal hubungan , alhamdulillah lah . Sekarang semua berjalan lancar , InsyaAllah satu hari nanti kita dapat capai impian kita . Orang kata jangan terlalu menyimpan harapan , tapi aku sebagai manusia biasa hanya mampu berdoa , InsyaAllah :)
Qaz Naem saya cintakan awak :')

Cakap pasal kesihatan , alah biasalah kalau dah duduk dalam IPB tu jauh daripada emak , confirm-2 lah kalau demam pun takde siapa nak paksa aku makan ubat kan . Hikhok nasib baik ada roomate yang caring , itupun kadang-2 je membebel paksa aku makan ubat muehihi sayang korang :-*

Cakap pasal apa lagi heh ? Masa depan ? Haha aku belum rancang apa-2 . Semuanya depends on my result okay :)

Tak ada apa dah kot aku tempelkan kat sini . Jaga diri okay guys . Loveyou , XOXO XD