23 October 2012

Assalamualaikum, aku paling lemah bila nak mulakan bicara kata yang hanya tertulis dalam hati, ini kerana mungkin mulut terlalu berat untuk mengungkapkan kata. Mungkin terlalu bimbang tak ada yang mahu mendengar semuanya.

Sayang, segalanya dah 21 tahun, alhamdulillah. Mungkin ini permulaan dan saya harap ini bukan yang terakhir untuk saya menyambut hari awak sayang. Saya bahagia di samping awak, biarkanlah saya yang menjadi teman awak mungkin untuk usia yang akan datang, mungkin 10 hingga 20 tahun yang akan datang. Ajal maut jodoh pertempuan semua Tuhan yang tentukan sayang. Kita hanya mampu merancang, selebihnya Allah yang tentukan.

Selamat hari lahir yang ke 21tahun sayang, semoga hidup awak diberkati sentiasa, kesihatan awak terpelihara hendakNya. Saya harap awak mampu jadi anak lelaki yang terbaik dalam keluarga awak, dan mampu menjadi kekasih yang mampu bimbing saya sayang, saya harapkan hubungan kita sampai ke jinjang pelamin, saya harap apa yang kita rancang akan jadi kenyataan satu hari nanti, amin :)

Saya cuma nak jadi yang terbaik untuk awak :')

Sekali lagi, selamat hari lahir sayang :)




Saya sayang awak lebih dpd segala-galanya sayang, Iloveyousomuch :)