16 Nov 2012 ♥

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Setinggi-tinggi kesyukuran aku pahatkan dalam hati. Hubungan aku dengan dia sekarang dah masuk 11 bulan, alhamdulillah. Insyaallah hubungan kita akan kekal sampai tahap di mana semua pasangan yang bercinta dalam dunia ni impikan, amin. I 'm really hope for it and I will make sure I get something from it, amin :)

16 Nov juga bukan hari yang mudah untuk aku. Aku dah melepasi satu fasa dalam hidup seorang perempuan, wanita mungkin. Hahahaha kelakar, maybe I'm too young but I already feel it. Gementar di Ya Allah, Tuhan je tahu waktu tu. Tapi alhamdulillah, semua benda dah selesai. Aku cuma nak tunggu lagi satu fasa di mana apa yang kita rancang akan berhasil. Like I said before, I'm really hope for it.

Kita cuma mampu merancang, selebihnya Allah yang tentukan. Apa yang aku harapkan aku cuma dapat yang terbaik dalam hidup aku. Ye semua orang impikan yang terbaik dalam hidup mereka, fitrah manusia :)
Sekian.