Sehari sebelum final emmm


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Hmm misteri tak sangatlah gambar aku tuu tapi entahlah aku cuma nak tunjuk je. Mesteri kan hahaha.Tujuanku kalini bukan untuk menceritakan tentang sesuatu perihal tentang sesuatu atau seseorang. Aku cuma nak menulis agar aku dapat menyatakan tentang isi hati dan perasaan kecilku ini. Hahahahaha . Aku bahagia dengan hidup aku sekarang. Aku sedang selesa melayari bahtera percintaan. Hahaha Bahtera Percintaan? Pelik sangat bunyinya. Aku cuma emmm macam apa yee selesa dengan dia sekarang. Alhamdulillah dia masih mampu bertahan dengan kerenah budak 19tahun ini. Alhamdulillah. Aku masih sibukkan diriku ini dengan ilmu yang masih belum penuh di dada. Insyaallah semuanya akan baik-baik sahaja. Ahli keluarga semuanya sihat belaka alhamdulillah. Aku cuma perlu memahirkan diri aku sendiri dengan teknik menjahit. Aku cuma mahu belajar Insyaallah semuanya akan baik-baik sahaja. Itu sahaja doakan yang terbaik untuk final aku yang akan mula pada ISNIN(25/03) eeeee takut hihihi Okaylah sampai sini sahaja untuk hari ini. Selamat malam dan assalamualaikum xx