6 April 2013


Assalamualaikum. Pagi lagi aku dah bangun mandi dan bersiap untuk temankan dia pergi ke ujian fizikal review apa tah kat Briged Tengah Cheras. Ktorg ambil masa dalam setengah jam untuk cari tempat tu, mengeluh habis dia tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Ktorg jumpa tempat tu dan dia dah lewat setengah jam dpd  masa yang dah ditetapkan. Sayang dapat borang untuk ujian kesihatan pula. Insyaallah kalau tak ada aral melintang bulan 6 dorg akan mulakan latihan. Akhirnya awak dapat peluang yang awak nak selama ni sayang. Saya akan doakan yang terbaik untuk awak. Kita tak tahu apa yang akan jadi di masa hadapan tapi apa yang pasti hati saya akan tetap setia untuk awak. Ini yang awak nak selama ni dan saya pasti awak akan dapat apa yang awak nak. Saya akan tetap berdiri di belakang awak untuk sokong awak. Waktu dalam perjalanan nak balik dpd tempat tu dia cakap macam ni

Him: Macam jadi je sayang.
Me: Jadi apa?
Him: Jadilah untuk awak pasangkan butang-butang kat baju kerja saya.
Me: :')

6 bulan memang bukan masa yang singkat untuk aku. Tapi yang pasti aku akan tunggu dia balik. Sebak.........

Saya sayang awak Qaz :')