Oh please -.-

Perempuan ? Pakai tudung kan ? Budak sekolah lagi . Mind your words lah budak . Matured please . Kau dah dapat dia . So what the problems ? Kau nak dia ? Hadaplah puas-puas setan . Tak perlu nak menganjing macam-macam kat twitter kau tu . Lepastu hebos satu sekolah . Cerita itu cerita ini . Kau yang mulakan dulu now kau stop then kau menganjing kat twitter . Matang sikitlah budak . Jangan ingat aku diam aku suka dengan apa yang kau buat , kau nak dia . Hadaplah kau puas-puas . Aku bukan budak sekolah nak layan kerenah kau ni . Matang sikitlah okay . Aku tak kemaruknya nak ganggu dia ke nak goda dia apa bagai semualah . Kelakarlah kau ni XD

Kau pun satu mamat . Jagalah diri tu elok-elok . Aku tak ganggu hidup kau kan so kau jangan ganggu hidup aku . Janganlah nak berlagak macam malaikat dengan girlfriend kau yang tak berapa nak bagus tu . Kau nak yang baik dah dapat yang baik jaga jea dia elok-elok . Tak payah nak menganjing kat twitter lah der . Matang sikit -.- And please don't act like you are the kind one . I hate it baby . I hate you actually XD

Kau dengan dia dah boleh Go Die maybe , XOXO XD