16 December 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Nampak tajuk aku untuk entry kali ini? 16 December 2012, apa yang ada dengan tarikh ini?

Sebenarnya 14-17hb December 2012 aku berada di Penang ikut kawan aku tunang kat sana. Well tarikh tunang mereka jatuh pada tarikh aku dengan dia. Penat juga berada kat negeri orang selama itu, macam-macam cara hidup aku nampak kat sana. Penat tak terkata tapi seronok sangat, bila waktu nak gerak balik KL tu ada juga berat hati tapi nak buat macam mana berpijak di bumi yang nyata aku kena sedar semua balik macam normal balik. Walaubagaimana pun selamat bertunang untuk Lyn Marzuki& Garlock, semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin :)

Haaaaaaaaaa turn aku dengan dia bila pula kan? Aku pun taktahu lagi, bergantung pada rezeki InsyaAllah kalau ada jodoh tak kemana. Amin :)

Back to our topic. 16 December 2012? Kalau tahun lepas pada hari ini aku dengan yang lain-lain ada kat PD bercuti seronok okay. Dari situlah mulanya datang perasaan antara aku dengan dia. Segalanya bermula kat sana. Alhamdulillah setahun dah aku kenal dia. Pejam celik pejam celik dah setahun :)

Apa-apapun saya bersyukur sebab kita mampu bertahan sampai tahap ini. Alhamdulillah. Selamat ulangtahun sayang, saya sayang awak sangat-sangat Qaz. Saya harap awak tahu, awak lelaki yang saya nak selama ini.


Iloveyousomuch Kasniza Zulkarnain bin Kasniza Effendy, thanks for everything :)